Informatie over bestelproces

Bestellen via www.qub.nl is eenvoudig en snel geregeld. In dit hoofdstuk lopen we het volledige bestelproces stap voor stap met je door.

Je kunt op de volgende manieren bestellingen doorgeven:

  • Telefonisch
  • E-mail
  • Chat
  • Whatsapp
  • Persoonlijk langskomen te Almelo.
  • Offerte

Bestellen via webshop

Allereerst dien je tenminste één product te selecteren en dit in de winkelwagen te plaatsen. Dit doe je door in het menu te navigeren en de gewenste producten te selecteren. Als je het gewenste product gevonden hebt, kun je op de foto of de productnaam klikken om meer informatie over het geselecteerde product te zien. Door op de knop ‘’Bestellen’’ te drukken kies je ervoor om de geselecteerde producten in je winkelwagen te plaatsen. Je krijgt een pop-up scherm te zien waarin je een keuze dient te maken om verder te winkelen of naar het overzicht van je winkelwagen te gaan.

Indien je verder wilt winkelen herhaal je eerder genoemde stappen. Als je wilt afrekenen dien je naar het overzicht van de winkelwagen te gaan. Vervolgens vul je de persoonsgegevens in. Op deze pagina vind je ook de mogelijkheid om een ander afleveradres te selecteren en eventuele opmerkingen te plaatsen. Op deze pagina staat de optie om je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

Op volgende pagina kies je de gewenste betaalmethode en verzendoptie. Meer informatie over de mogelijke betaalmethodes en de voorwaarden vind je in het volgende hoofdstuk.

Controleer altijd of de gegevens op de bestelpagina kloppen, als dit het geval is kun je de bestelling voortzetten door op de ‘’Bestel deze artikelen’’-knop te drukken.

Je hebt, tijdens alle stappen van het bestelproces, de mogelijkheid om eerder gemaakte invoerfouten in te zien en te herstellen.

Nadat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en bevestigd hebt dat je de bestelling gecontroleerd hebt, word je naar de betaalpagina geleid van de geselecteerde betaalwijze.

Je krijgt na afronding van je bestelling per e-mail een kopie van de bestelling opgestuurd. Indien je geen kopie van je bestelling hebt ontvangen, doordat je bijvoorbeeld je e-mail verkeerd hebt ingevoerd, kun je ons dit per e-mail of telefonisch laten weten.

Tip: Controleer je spamfilter.