Review Logo Scherpe prijzen
Review Logo Offerte op maat
Review LogoSnelle levering uit voorraad
0
0

We helpen je graag!

Sparren over een geschikte oplossing voor jouw pand?

In onze kennisbank kan je veel handige informatie vinden!In onze kennisbank kan je veel handige informatie vinden!Lees meer

Neem contact op!

* Verplichte velden

Veel gestelde vragen

Betalen

Online kun je betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard), Apple Pay, Klarna Achteraf Betalen of een handmatige overboeking.

Ja dat kan, hiervoor bieden we de optie Klarna Achteraf betalen.

Je kunt bij ons gratis betalen met je visa of mastercard creditcard. Er zijn geen transactiekosten van toepassing.

Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL96INGB0651787173. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Bestellen

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Qub-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice 085 105 2049.

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je hem weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Bestellen als zakelijke klant

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor moet je wel minimaal 1 jaar ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met Qub Zakelijk om een kredietaanvraag te doen. Een kredietaanvraag duurt 3 tot 5 werkdagen.

Neem contact op met Qub Zakelijk voor een offerte op maat. Je bent het snelst geholpen via mail. Mail het artikelnummer, aantallen en je contactgegevens naar [email protected] en wij sturen je zo snel mogelijk een offerte op maat. Liever even bellen? Bel ons op 085 105 2049. We zijn open van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Wij brengen graag een offerte uit. Hiervoor geldt een minimale bestelwaarde van €750 exclusief btw of minimaal 20 stuks van hetzelfde product.

Is het product 'tijdelijk uitverkocht'? Dat betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Je kunt in de meeste gevallen je bestelling gewoon plaatsen. Op de productpagina staat hoelang de levertijd is. Is het product 'nooit meer leverbaar'? Dat betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan.

Ruilen en Retourneren

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product.
  • je product gratis retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.

Staat je product niet tussen de bestellingen?
Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij de klantenservice via mail [email protected] of bel even naar 085 105 2049 en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.

Ja, je kunt je product in Almelo aan de balie afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een lamp uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga hem nog niet vast boren aan je plafond.

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour.

Bel ons

We helpen je graag verder

085 105 2049

E-mail

Voor een snelle reactie

[email protected]

Whatsapp

Gemakkelijk & snel!

Stuur een bericht

Qub

Bedrijvenpark Twente 183
7602KG Almelo
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW: NL813167073B01
KVK: 08125460

9,6Review LogoWij scoren een 9,6 op Feedback Company
Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »