Review Logo Gratis verzending vanaf €75,-
Review Logo ECO Friendly
Review LogoSnelle levering uit voorraad
0
0

We helpen je graag!

Sparren over een geschikte oplossing voor jou pand?

In onze kennisbank kan je veel handige informatie vinden!In onze kennisbank kan je veel handige informatie vinden!Lees meer

Neem contact op!

* Verplichte velden

Veel gestelde vragen

Bestellen

Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je Qub-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice 085 105 2049.

Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je hem weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Orders boven €75 worden gratis verzonden. Dit geldt voor producten met een pakketlengte tot 1,5m.

Voor het leveren van grote producten, zoals rails langer dan 1,5m aan één stuk zijn we genoodzaakt te verzenden met gespecialiseerde koeriers. Het tarief voor de koerier vind je terug tijdens het afrekenen. De vervoerder Logique komt op werkdagen bij je langs, meestal 1-2 werkdagen na je bestelling. Zodra de order is verwerkt ontvang je een mail van Logique met de afleverdatum en tijd.

Betalen

Online kun je betalen met iDEAL, Bancontact, creditcard (we accepteren Visa of Mastercard),  Klarna Achteraf Betalen of een handmatige overboeking.

Ja dat kan, hiervoor bieden we de optie Klarna Achteraf betalen.

Je kunt bij ons gratis betalen met je visa of mastercard creditcard. Er zijn geen transactiekosten van toepassing.

Heb je er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kan je het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL96INGB0651787173. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Installatie & handleiding

Dit zoeken we momenteel uit.

Verwijder de voorste ring door deze los te draaien. Laat de GU10 in de spot zakken en draai dit nu een kwartslag.

Mocht het zwaar gaan dan kunnen de volgende tips helpen:

  • Maak een grote prop van plakband en zet deze prop op de spots en draai hiermee de lamp vast.

of

  • Neem een stuk rubber (stuiterbal) met veel grip en draai hiermee de lichtbron in de railspot vast.

Ja dat kan gemakkelijk met een middenvoeding deze gebruik je net als een normaal koppelstuk tussen twee rails in. De middenvoeding geeft de stroom door naar zowel links als rechts.

De nieuwste varianten van de Philips Hue GU10 spots passen in al onze railspots met een GU10 fitting.

Heb je zelf nog oude GU10 Hue lampen in bezit van 5 jaar of ouder? Dan raden we aan voor railspot model Daria te kiezen. Deze oude spots zijn namelijk nog wat groter dan een gemiddelde lamp. De Daria railspot heeft daar genoeg ruimte voor.

Je herkent het aansluitstuk aan het plastic kapje van 7 cm lengte aan het uiteinde van de rail. Om het aansluitstuk aan te sluiten op je stroompunt schroef je de deksel van het blokje af. Nu vind je twee schroeven waaronder je de nul (blauw) en fase (bruin) vastzet. De aarding van de rail sluit je op het geel-groene draad aan.

Het is mogelijk om je rail op maat te zagen, doe dit het liefst met een scherpe geschikte aluminium zaag.

Je kunt de rail op iedere gewenste lengte inkorten houdt er wel rekening mee dat er nog een koppelstuk van één of beide zijden op moet kunnen. Dit is ongeveer 4 cm per koppelstuk / aansluitstuk.

Na het zagen dien je nog een inkeping te maken aan het gezaagde uiteinde neem hiervoor een voorbeeld aan de overige rail of het afgevallen stuk. Deze inkeping zorgt ervoor dat je aansluitstuk weer op de rail past.

Ja dat kan.

Hiervoor heb je minimaal twee gelijke zijden nodig, omdat de voeding niet op de hoek geplaatst kan worden heb je een middenvoeding nodig. Neem er hier twee van zodat je de twee overstaande zijden even lang hebt.

Sluit 1 middenvoeding aan en verwijder bij de andere middenvoeding de twee blauwe draadjes. Deze geven normaal de stroom door maar bij het vierkant willen we dit liever voorkomen.

Ook is het handig om te weten dat je dus een middenvoeding moet plaatsen en dat houd in dat je minimaal 2 rails moet gebruiken op twee zijden. 

Voorbeeld: 

  • 1 x 2 m = over de lange zijde de middenvoeding plaatsen tussen twee rails van 1 meter.

De rail mag je belasten tot 1.000W en een gemiddelde railspot gebruikt 5 watt. Je zou dus in theorie 200 spots op één rail kunnen plaatsen. 

Rekenvoorbeeld:

  • 5W = 200 stuks (GU10, meest gekozen)
  • 10W = 100 stuks
  • 20W = 50 stuks (voor professionele doeleinden)
  • 30W = 33 stuks

Hang je rail het liefst minimaal 50 cm van de wand. Zo weet je zeker dat je alles goed kunt verlichten.

Bij een keuken neem je de afstand 50cm vanuit de kast dat is ongeveer 110cm vanuit de wand.

Uiteraard kan je dit helemaal naar eigen inzicht invullen.

Voorraad

Ja, maar houdt er rekening mee dat de levertijd 2-4 weken is.

Als het artikel nog op voorraad is , dan word dit binnen 1 dag verzonden.

Ruilen en Retourneren

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product.
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Dit doe je gemakkelijk en snel via retour aanmelden.

Staat je product niet tussen de bestellingen?
Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder.

Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij de klantenservice via mail [email protected] of bel even naar 085 105 2049 en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt. Een gratis retourlabel maak je via ons online formulier gemakkelijk aan.

Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren.

Ja, je kunt je product in Almelo aan de balie afgeven. Je hoeft je reparatie niet van tevoren aan te melden en niets uit te printen. We proberen eerst zelf een oplossing te vinden voor het defect en als dat niet lukt, zorgen we ervoor dat je product ter reparatie wordt gestuurd.

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een lamp uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga hem nog niet vast boren aan je plafond.

We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Dit gebeurt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour.

Bestellen als zakelijke klant

Als zakelijke klant kan je bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf betalen. Hiervoor moet je wel minimaal 1 jaar ingeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel. Neem contact op met Qub Zakelijk om een kredietaanvraag te doen. Een kredietaanvraag duurt 3 tot 5 werkdagen.

Neem contact op met Qub Zakelijk voor een offerte op maat. Je bent het snelst geholpen via mail. Mail het artikelnummer, aantallen en je contactgegevens naar [email protected] en wij sturen je zo snel mogelijk een offerte op maat. Liever even bellen? Bel ons op 085 105 2049. We zijn open van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Wij brengen graag een offerte uit. Hiervoor geldt een minimale bestelwaarde van €750 exclusief btw of minimaal 20 stuks van hetzelfde product.

Is het product 'tijdelijk uitverkocht'? Dat betekent dat we het product even niet op voorraad hebben. Je kunt in de meeste gevallen je bestelling gewoon plaatsen. Op de productpagina staat hoelang de levertijd is. Is het product 'nooit meer leverbaar'? Dat betekent dat het product écht nooit meer op voorraad komt. We zorgen dan dat we een opvolger van het product hebben of raden je de beste alternatieven aan.

Bel ons

We helpen je graag verder

085 1052049

E-mail

Voor een snelle reactie

[email protected]

Qub LED Railverlichting

Bedrijvenpark Twente 322E
7602 KL Almelo
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW: NL 861651017 B01
KVK: 80371450

9,6Review LogoWij scoren een 9,6 op Feedback Company
Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »